Translate

marți, 13 octombrie 2015

Varlaam la inceputuri



 Varlaam! Sună așa interesant și nu doar sună chiar este.
Varlaam este una dintre cele mai complete, decente, accesibile și într-o oarecare măsură grea baltă pe care mi-a fost dat să pescuiesc în România.
Pentru un pescar destul de începător că mine, o provocare monumentală și nu spun asta din cauza exemplarelor de o populează și tot odată fac din ea o atracție pentru pescari de crap mare din România cât prin natură lacului, fostă balastieră, o fac destul de greu de abordat în anumite momente. Varlaam are aspect de vis frumos, extrem de cochetă de un verde înconjurător reconfortant în contrast cu o apă destul de limpede de un albăstrui verzui, cu standuri primitoare garnisite cu piatră albă, da clar senzația unui parc din centrul unui orășel de provincie liniştit, absolut minunat din acest punct de vedere, pot spune clar că acesta balastieră mă sedus complet.






La dată curentă am o aventură la Varlaam și pregătesc în foarte scurt timp de a două, dar acesta prima aventură îmi va rămâne inoculată pentru totdeauna.
De ce?
Pentru că a fost una din acele partide în care am făcut de toate și mai exact: am pescuit, am testat echipamente în condiții reale, ne-am lovit de neajunsuri, am întâlnit oameni minunați, am întâlnit și pescari adevărați oameni profesioniști care dau altă dimensiune acestui sport dar suficient de amabili cât să te ajute cu 2-3 sfaturi, Mulțumim lui Mădălin Barnea și lui Brad (impresionat prin simplitate și amabilitate).
Țin să îi mulțumesc Dl. Vlad Pavlovici cu acesta ocazie pentru amabilitate de a discuta cu noi, pentru lucrurile utile enunțate și pentru acesta poză de album. Alex, Marius Vlad și eu, cel mai din dreapta.




Fiind prima dată la Varlaam, din păcate pe o căldură sufocantă 2 zile cu 38-40 grade, neavând nici sonar a fost destul de greu să găsim peștele, eu am pescuit pe A4 și din păcate deși am încercat tot de puteam nu am reușit să prind nimic dar se știe prea bine că Varlaam are momente din acestea.
Marius și Alex prieteni mei au pescuit pe A1 un stând cu apă mică dar au reuşit să prindă 3 teni. Aceștia 3 pești rămând singuri în acesta partida totuși ok pentru condițiile date având în vedere că nu se prindea apropie nimic nici pe celelalte standuri factorul decisiv fiind căldură.




 Marius deschide lista celor 3 cu acest ten de 15 kg prins la un pop-up Mullbery de 15 mm.

Alex reușește și el un exemplar un pic mai mare de 13 kg care îi aduc și un dril destul de frumos.

Fratele meu Ștefan reușește și el la lansetele de pe A1 ale lui Marius deși el pescuia cu mine să prindă un ten de 13 kg pe aceiași rețeta.
Ne bucurăm pentru cei 3 pești deși nu este cea ce visam măcar este un început.
Trăgând concluzia că Marius a ales inspirat să nadesca mai mult cu semințe pe acesta vreme caniculară în comparative cu mine care am nadit exclusive cu boiles și de dimensiune mare.
Dar experiență se acumulează în timp și cu răbdare.
Mulțumim Varlaam!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu