Translate

duminică, 14 august 2016

Remember 2015

  



Un nou an 2016! Și din nou multe speranțe adunate și după două partide nereușite la Varlaam în 2015, una în Iulie și una în Octombrie, despre prima am vorbit deja despre a două din păcate nu este nimic de relevant am nimerit într-un moment de schimbare radicală a condițiilor meteo fiind și o partidă scurtă nu am reușit din păcate să aduc nimic în minciog.
Așa că anul 2015 rămâne totuși un an slab, concediul pe care l-am avut a fost pe o vreme total nepotrivită pescuitului la crap. Rămân cu satisfacția unor partide la feeder în zona Liege cu băieți de la Feeder Team Liege sau pe Vechiul Canal în zona Feluy unde se prinde foarte bine plătica mare și ocazional caraș destul de mare, mai jos un exemplu prins cu nada de la Sonubaits, la o boabă de porumb artificială.








De remarcat este că în acesta zona este foarte multă plătica mare, mănâncă foarte bine la vierme și pinky, ramă tocată de asemenea mi-a adus rezultate bune, dar este de încercat și boabele de porumb natural sau imitație pot aduce pe văd surprize precum carasul din imagine și foarte rar se prinde lin sau crap comun.
Dar pentru o zi de weekend poate reprezenta o ieșire ok au fost foarte rare momentele când nu să prins deloc în acesta zona, deci că atare rămână una din zonele mele favorite.
Pescuitul așadar este relativ ușor se pescuiește în apropiere celuilalt mal la maxim 35-40m cu metod, curentul este practic inexistent. se poate pescui și la coșuleț fără probleme depinde ce abordare alegi.
Despre pescuitul pe canalele de lângă Liege este cu totul altă poveste și am revin cu păreri în momentul în care voi acumula suficientă informație utilă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu