Translate

luni, 15 august 2022

Jurassik 2022

   Salutare! Şi aşa cum am precizat în ultimul post vară a debutat cu o partidă în Franţa pe lacul Jurassik 2 la sfârşitul luni mai începutul luni iunie. 
 O partidă care am început-o cu prietenul meu Alex şi care avea să ne surprindă pe amândoi ca şi desfăşurare şi condiţii. Despre Jurassik pot să spun că este un lac asemănător cu Tâncăbeşti, 77de ha ca întindere de apă. Plus faptul că are insule în fiecare dintre capete, cu standuri largi de aproape 2ha.În plus există un magazin foarte bine aprovizionat în care găseşti aproape orice în materie de pescuit la crap.Ca şi populaţie lacul are crap, lin, sturion, plătica etc..
 Este un lac cu adâncimi medii noi pescuind standurile 13 şi 14 cea mai mare adâncime care am găsit-o a fost de 6m pe sonar.
 Din păcate şi cea ce ne-a surprins şi pe mine şi pe Alex a fost faptul că lacul este plin de brădiş. Are atât de mult brădiş încât între 1m şi 5m este aproape imposibil să pescuieşti. Poze mai jos cu zona standului 13 şi 14.



 Am avut probleme şi cu motorul bărci care tot timpul aduna brădiş. Doar la Varlaam pe sectorul B în 2016 am mai văzut atât de mult brădiş. Dar asta face apa să fie extrem de curată şi tot odată lacul ţine o populaţie impresionată de lin care din păcate pentru cei care se duc să prindă peşte mare devin foarte enervanţi.Se prind la aproape la orice tip de montură şi momeală specifice crapului. Noi am nimerit în perioadă după depunere în care peştele a fost extrem de apatic iar necunoscând bine lacul fiind la prima partidă ne-a îngreunat situaţia şi nu am reuşit să prind decât lin şi doi sturioni de 18kg şi 14kg. Este pentru prima dată când prind sturion şi într-adevăr drilul este unul sălbatic. Doar atât am reuşit la Jurassik un lac interesant dar aproape imposibil de pescuit în aceste condiţii.



  Ce ar mai fi de spus şi este interesant că mai există un lac lângă acesta, Jurassik 1 care este mai mic şi care nu are brădiş de loc deşi împart un mal comun pe o bună lungime şi care surprinzător era full. Probabil cei care cunosc acest domeniu, denumirea oficială fiind Jurassik Carpe Domaine d'Halette, apreciază mai mult lacul cel mic care cu siguranţă este mai uşor de pescuit. A fost prima dată când am pescuit cu lansete de 3m lungime şi 3lbs acţiune şi care mi-a plăcut senzaţia şi uşurinţă cu care poţi să plantezi o lansetă mai scurtă care care îţi dă o mobilitate mai bună în timpul drilui din barcă. Franţa din păcate se dovedeşte cu ghinion pentru a doua oară în cazul meu să sperăm ca a treia va fi cu noroc. La revedere şi fir întins!









      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu